Spotlight i topp när Resumé kartlägger PR-byråerna som hjälpt varumärkena till bäst förflyttning

aktuellt_16_03_2021.png

”En av faktorerna för varumärkens framgång är byråsamarbeten. Men finns det verkligen ett dream team? För att ta reda på hur en vinnande startuppställning ser ut för de varumärken som gjort bäst förflyttningar i fjol har vi kartlagt deras byråsamarbeten…” Så inleder Resumé sin analys av de drygt hundra byråer som anlitas av nominerade i tävlingen Sveriges Bästa Marknadschefer. Totalvinnare är inte oväntat drakar som Forsman&Bodenfors och ÅkestamHolst - men Spotlight tar en delad förstaplats bland PR-byråerna. Visserligen var det ingen nyhet för oss att vi har Sveriges bästa uppdragsgivare men det är alltid kul att få visa upp det för världen.

Läs mer om vårt arbete med PR.

#bästakunden #sverigesbästamarknadschef #åretsbyrå #varummärke #pr #kommunikation #effekt

Föregående
Föregående

Varumärkets mänskliga röst viktigare än någonsin

Nästa
Nästa

3 tips – så ökar du din försäljning i digitala kanaler!